Παρασκευή 29 Μαΐου 2020


Αρτέμιδα:

ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Σχεδόν ομόφωνα το Τοπικό Συμβούλιο της Αρτέμιδος αποφάσισε, σήμερα στις 28 Μαΐου, να εισηγηθεί στο Δήμο τη δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας στην Αρτέμιδα. Την εισήγηση παρουσίασε ο σύμβουλος Βασίλης-Παναγιώτης Λυμπερόπουλος, αναπληρωτής πρόεδρος, εκλεγμένος με το συνδυασμό Α.ΝΑ.Σ.Σ.Α
Στην εισήγησή του με θέμα: «Λήψη απόφασης ολοκληρωμένης πρότασης για την ενίσχυση τοπικής Αγοράς, και κάλυψη καθημερινών αναγκών των πολιτών της Αρτέμιδος μέσω δημιουργίας δωρεάν δημοτικής συγκοινωνίας», ο Β. Λυμπερόπουλος ανέπτυξε την πρόταση του και απάντησε στις ερωτήσεις και τις παρατηρήσεις των μελών του Συμβουλίου, αναφέροντας:
"Προτείνουμε λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των συνδημοτών μας, τόνισε, με απώτερο στόχο την εξυπηρέτηση ευαίσθητων οικονομικά και κοινωνικά ομάδων (άτομα μειωμένης κινητικότητας, ηλικιωμένοι, μαθητές, κτλ). Οι υπηρεσίες της δημοτικής συγκοινωνίας θα παρέχονται εντελώς δωρεάν, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό εάν ληφθεί υπόψη η παρατεταμένη κοινωνικοοικονομική κρίση που χαρακτηρίζει τη χώρα και που έχει επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό και την πλειονότητα των κατοίκων της Αρτέμιδος, αλλά και βέβαια λόγω των επιπτώσεων του κορωνοϊού Covid-19".

Ο Δήμος Σπάτων - Αρτέμιδος, συνέχισε ο Β. Λυμπερόπουλος, "δεν πρόκειται να έχει άμεσα οικονομικά οφέλη από την λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας, ωστόσο το γενικό κοινωνικό όφελος από τη  λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας είναι αυτό της καλύτερης πρόσβασης του κοινού σε διάφορα σημεία ενδιαφέροντος του Δήμου (αναζωογόνηση των κεντρικών και τοπικών εμπορικών κέντρων του Δήμου, ευκολότερη πρόσβαση και. συμμετοχή στο κοινωνικό και πολιτιστικό γίγνεσθαι, κλπ.). Τούτο θα έχει σημαντική συμβολή στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και άρα στην αύξηση των εσόδων του Δήμου μέσω των δημοτικών τελών, κτλ.  Επίσης θα έχει σαν αποτέλεσμα την αντιμετώπιση φαινομένων κοινωνικού και χωρικού  αποκλεισμού ευάλωτων κοινωνικών ομάδων ή κατοίκων συγκεκριμένων οικιστικών περιοχών περιορισμένης προσβασιμότητας.  Επιπλέον, η κάλυψη μίας ευρύτερης περιοχής του Δήμου με αυτή τη μορφή δημόσιας συγκοινωνίας και η ενθάρρυνση περιορισμού της χρήσης του ιδιωτικού αυτοκινήτου, θα συμβάλει. δραστικά  στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών, καθώς και στην προστασία τον περιβάλλοντος. Όλα τα παραπάνω άμεσα ή έμμεσα οφέλη που απορρέουν από την λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας έχουν καίρια σημασία για την βιώσιμη  ανάπτυξη του Δήμου".
 
Δυο γραμμές

Η πρόταση προβλέπει δυο γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας:
·       Γραμμή 1η  Αγ. Νικόλαος – Πούσι Γκίνι – Κεντρική Διασταύρωση (κυκλική), με συνολικό μήκος 11,7 χλμ. 28 στάσεις και συχνότητα δρομολογίων τα 60 λεπτά.
·        Γραμμή 2η  Βραυρώνα – Τέρμα Αγ. Ιωάννου – Κεντρική Διασταύρωση (κυκλική), με συνολικό μήκος 23,4 χλμ. 38 στάσεις και συχνότητα δρομολογίων 1 ώρα και 30 λεπτά.

Η υλοποίηση της πρότασης προβλέπει επίσης τρία ενδεχόμενα:
·        Εφ’ άπαξ αγορά τριών mini bus με κόστος 240.000 ευρώ + ΦΠΑ και λειτουργικά έξοδα 107.000/έτος
·         Ενοικίαση τριών mini bus με κόστος 108.000 ευρώ + ΦΠΑ/έτος. Τότε συνολικά τα λειτουργικά έξοδα ανά έτος θα φτάνουν τα 226.920 ευρώ.
·         Ανάθεση σε ιδιώτη με κόστος το οποίο θα κυμαινόταν  ανάμεσα στα 150.000 έως τα 200.000 ευρώ.

Την εισήγηση του Β. Λυμπερόπουλου έτυχε της αποδοχής όλων των μελών του Τοπικού Συμβουλίου, ακόμη και του συμβούλου της Λαϊκής Συσπείρωσης που ψήφισε αρνητικά.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου